LINE SPORT zamrażacz sportowy w areozolu, lód w sprayu, ice spray 400 ml

Ice Spray sztuczny lód w areozolu przeznaczony jest do łagodzenia bólu spowodowanego urazami, stłuczeniami, skręceniami oraz do stosowania podczas zabiegu krioterapii.

SZTUCZNY LÓD W SPRAYU NA KONTUZJE

Ice Spray to sztuczny lód w areozolu o pojemności 400 ml, stworzony przez polskiego producenta Line Sport. Przeznaczony jest do łagodzenia bólu spowodowanego urazami, stłuczeniami, skręceniami oraz do stosowania podczas zabiegu krioterapii. Spray chłodzący Line Sport generuje chłód w obszarze kontuzji, działając przeciwbólowo, zapobiegając powstawaniu siniaków i krwiaków, a jednocześnie umożliwiając szybki powrót do aktywności fizycznej.

To niezastąpione narzędzie w torbie każdego fizjoterapeuty zajmującego się opieką nad drużyną sportową. Ice Spray jest wszechstronny, znajdując zastosowanie zarówno w dziedzinie medycyny, jak i w domowych warunkach. Wyposażony w specjalny zawór dozujący, precyzyjnie kieruje strumień bezpośrednio na obszar leczony. Wystarczy spryskać wybrane miejsce na ciele z odległości około 20 cm, aby odczuć znaczną ulgę w bólu i zminimalizować ryzyko pojawienia się siniaków lub obrzęków.

Zastosowanie:

✅Stłuczenia i zwichnięcia
✅Skręcenia i urazy
✅Krioterapia
✅Miejscowe obniżanie temperatury skutkujące zmniejszeniem bólu
✅Nie dopuszcza do powstawania krwiaków i sińców
✅Zapewnia szybszy powrót do aktywności fizycznej
✅Podstawowe wyposażenie fizjoterapeuty i sportowca

Sposób użycia:

Przed użyciem wstrząsnąć. Następnie rozpylić produkt na bolesne miejsce ruchem wahadłowym z odległości min. 20 cm przez ok. 3-4 s i nie dopuścić do powstania białego nalotu. W razie potrzeby powtórzyć aplikację.