LINE SPORT jednorazowy kompres chłodzący, suchy lód instant cold pack

Wyrób medyczny, używaj go zgodnie z instrukcją lub etykietą

Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych

KOMPRES CHŁODZĄCY NA OBRZĘKI I URAZY

Kompres chłodzący jednorazowy to produkt zapewniający błyskawiczną ulgę w przypadku różnorodnych dolegliwości bólowych, obrzęków czy drobnych zadrapań. Został stworzony z myślą o natychmiastowym działaniu, skierowany zarówno do sportowców, jak i osób, które sporadycznie uprawiają aktywność fizyczną. Dzięki swojemu kompaktowemu rozmiarowi, z łatwością mieści się w apteczce, torbie podróżnej czy plecaku. To jednorazowe opakowanie chłodzące zapewniające zimny okład o temperaturze -4°C, idealne także w przypadku konieczności zastosowania krioterapii.

Kompresy Line Sport charakteryzują się całkowitym bezpieczeństwem - nie zawierają substancji szkodliwych dla zdrowia i środowiska, co potwierdza ich pełną użyteczność w codziennych zastosowaniach.

SKŁAD: mocznik, chlorek amonu, woda
Produkt medyczny klasy IIa

Czym charakteryzuje się kompres chłodzący LINE SPORT?

Okład chłodzący marki Line Sport to innowacyjne rozwiązanie, nie wymagające uprzedniego schładzania, co stanowi znaczącą zaletę, zwłaszcza dla profesjonalnych sportowców, takich jak piłkarze. Wystarczy ścisnąć bańkę wewnątrz opakowania, aby natychmiast uruchomić proces zamrażania (ok. -4°C). Kompres chłodzący przynosi błyskawiczną ulgę w przypadku nagłego bólu, redukuje obrzęki i zapobiega powstawaniu siniaków. Idealnie sprawdzi się jako natychmiastowa pomoc na boisku czy podczas innych aktywności fizycznych.

Produkt znajduje również zastosowanie w przypadku krioterapii, będącej najskuteczniejszą formą pierwszej pomocy przy stłuczeniach, obrzękach i bólu. Kompres chłodzący Line Sport, jako jeden z niewielu dostępnych na rynku, osiąga temperaturę poniżej zera, co podkreśla jego wyjątkową skuteczność.

Wskazania do stosowania:

✅urazów,
✅obrzęków i siniaków,
✅krwiaków,
✅zwichnięć,
✅stłuczeń,
✅bólów kręgosłupa,
✅bólów stawów,
✅bólów zęba,
✅krioterapii i leczenia zimnem.

Sposób użycia:

Okładu chłodzącego nie powinno się stosować bezpośrednio na skórę. Kompres należy owinąć ręcznikiem lub innym materiałem oddzielającym skórę od torebki chłodzącej. W przypadku urazu zaleca się przykładanie kompresu co kilkanaście minut przez najbliższe 2 doby.

1.Torebkę należy ścisnąć obiema rękoma w kierunku środka, aż do pęknięcia pęcherzyka,
    2.Energicznie wstrząsnąć w celu rozmieszania zawartości,
    3.Owinąć kompres niewielkim ręcznikiem lub innym materiałem zabezpieczającym,
    4.Przyłożyć kompres w miejscu bólu.