4FIZJO Piłeczka do masażu punktowego, Lacrosse Ball, kolory do wyboru

Piłeczka do masażu punktowego, Lacrossee Ball- klasyczna piłka do automasażu. Polecana do masażu każdej partii ciała.

✅Dostępne w wielu kolorach
✅Łatwa do czyszczenia
✅Wykonana z silikonu o podwyższonej twardości

Piłeczka do masażu punktowego, LACROSSE BALL

Klasyczna piłka do punktowego i precyzyjnego automasażu wybranych partii ciała, która gwarantuje dogłębny relaks mięśni i powięzi.

Elastyczność powięzi wpływa na zapobieganie bólu oraz chroni przed kontuzjami, dodatkowo również dzięki rolowaniu zwiększa się ruchomość stawów, poprawia kurczliwość mięśni, a sam proces regeneracji organizmu po wysiłku trwa znacznie krócej.

Odpowiednio wykonywany masaż z użyciem piłki zmniejsza napięcie mięśniowe, pozwala zniwelować miejscowe dolegliwości bólowe oraz przywraca prawidłową pracę spiętych mięśni co przyczynia się do szybszej regeneracji oraz stanowi swoistą profilaktykę przed urazami.

Piłeczka ta szczególnie polecana jest do rozluźniania mięśni pośladkowych, brzuchatych łydki oraz rozcięgna podeszwowego stopy, ale z powodzeniem może być stosowana do automasażu każdej partii ciała.

Parametry produktu:

Marka: 4fizjo
Kolory do wyboru: niebieski, fioletowy, szary, czerwony, czarny
Twardość: bardzo twarda
Materiał: silikon
Średnica: 6.25 cm

Masaż za pomocą piłeczek to skuteczna metoda, która pomoże Ci zniwelować ból spowodowany nadmiernym napięciem mięśni w obszarze karku, pleców, czy kończyn. Istnieją różne techniki wykorzystania tych piłeczek, a dwie z naszych rekomendacji to: statyczne rozluźnianie punktu spustowego oraz głęboki automasaż.

⭐Statyczne rozluźnianie punktu spustowego polega na umieszczeniu piłeczki na bolesnym punkcie i wywieraniu nacisku, aby złagodzić ból. Utrzymuj nacisk przez około 40 sekund.
⭐Głęboki automasaż przypomina rolowanie na wałku. Przyłóż piłeczkę do obszaru, który chcesz masować i delikatnie przesuwaj ją wzdłuż napiętych mięśni, powtarzając ruch kilka razy.

Produkt łatwy do czyszczenia, wykonany z silikonu o podwyższonej twardości. Dzięki podręcznej formie idealny do użytkowania w domu, w pracy czy na zajęciach rehabilitacyjnych.

Specyficzne kody

ean13
2024-01-13

Dobra jakość