4FIZJO Mata do akupresury z poduszką klasyczną 68x42 cm, kolory do wyboru

Mata 4FIZJO to idealne narzędzie do łagodzenia bólu, zmęczenia i relaksacji ciała. Dzięki tysiącom kolców, poprawia się krążenie krwi, przyspieszając regenerację mięśni i wydzielanie endorfin, które wpływają na dobre samopoczucie i redukcję bólu.

✅Długość: 68cm
✅Szerokość: 42cm
✅Wymiary poduszki: 39x14x10cm
✅Wyrób medyczny

Ostatnie sztuki

Kupując ten produkt możesz zebrać 7 punktów lojalnościowych. Twój koszyk będzie zawierał 7 punktów. Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 1,40 zł.

ACUPRESURE MAT- MATA DO AKUPRESURY Z PODUSZKĄ 4 FIZJO

Mata 4FIZJO pomaga zmniejszyć ból, zmęczenie i sprzyja relaksacji ciała. Dzięki tysiącom kolców naciskającym na określone obszary ciała, mata zwiększa przepływ krwi w mięśniach, co przyspiesza ich regenerację i stymuluje produkcję endorfin. Te hormony poprawiają samopoczucie i wspierają działanie neuropeptydów, które są odpowiedzialne za łagodzenie bólu.

Mata do akupresury z poduszką to tez idealny pomysł na prezent. :)

SPECYFIKACJA MATY:

✅Kolory do wyboru: czarno-złota, czarno-zielona, zielono-złota, szaro-różowa, czarno-pomarańczowa
✅Długość: 68cm
✅Szerokość: 42cm
✅Grubość: 2cm
✅Wymiary poduszki: 39x14x10cm
✅Wkład maty i poduszki: pianka poliuretanowa
✅Materiał: Naturalna bawełna

SPECYFIKACJA ROZET:

✅Ilość rozet z kolcami: 178 mata + 51 wałek
✅Ilość kolców na rozecie: 42
✅Ilość kolców: 7476 mata + 2142 wałek

Maty zostały oficjalnie zatwierdzone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, co gwarantuje ich bezpieczeństwo użytkowania.

Klasyczna mata do akupresury marki 4FIZJO, wyprodukowana w Polsce, wyposażona jest w 7 476 kolców na macie i dodatkowe 2 142 kolce na poduszce. Posiada właściwości antyalergiczne. Bawełniany pokrowiec posiada rozetki z kolcami i jest w pełni zdejmowalny, dzięki czemu bez problemu zadbasz o higienę maty. Mata wyposażona została w wygodny i przewiewny pokrowiec, dzięki któremu mata nie zatęchnie i będzie świeża.

Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów mat do akupresury, jednak dla efektywności i korzyści zdrowotnych, kluczowe są pewne elementy konstrukcyjne. Mata do akupresury wyróżnia się jako medyczny produkt. Wykorzystuje materiały antyalergiczne. Każda rozetka w matach 4FIZJO ma 42 kolce, co stanowi niemal podwójną liczbę w porównaniu ze standardowymi matami. Pokrowiec maty wykonany jest z wysokiej jakości czystej bawełny, a wypełnienie stanowi pianka z poliuretanu, przy czym rozetki wykonane są z ekologicznego materiału. Dodatkowo, pokrowiec maty jest wyposażony w wygodny uchwyt i taśmę wentylacyjną, co zapewnia dobrą cyrkulację powietrza wewnątrz i utrzymanie wysokiego poziomu higieny.

Maty mają zastosowanie w takich dolegliwościach jak:

⭐stres, depresja
⭐bóle szyi, pleców i kręgosłupa
⭐rwa kulszowa
⭐bóle barków
⭐bóle głowy
⭐zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa
⭐bezsenność
⭐neuralgie
⭐słabe krążenie
⭐napięcie mięśniowe

Zalecamy codzienne korzystanie z maty. Czas codziennego używania zależy od poziomu zaawansowania użytkownika według poniższych wskazówek:

Początkujący 5 – 10 minut
Średniozaawansowany 10 – 20 minut
Zaawansowany 20 – 40 minut

Jak zacząć?

Zacznij stosowanie maty, kładąc się na niej bez ubrania lub w lekkim ubraniu, takim jak T-shirt. Stopniowo wydłużaj czas korzystania z maty, dostosowując się do niej. Na początku możesz odczuwać pewien dyskomfort. Jednak z czasem, zauważysz poprawę krążenia krwi i efektywność maty. Mata może być również używana poprzez stanie lub siedzenie na niej.

Przeciwwskazania:

❌ Zaburzenia krzepliwości (hemofilia)

❌ Przy stosowaniu leków przeciwzakprzepowych (takie jak na przykład Clexane, Heparin)

❌Posiadanie wrażliwej skóry, dolegliwości skórne, po których użycie maty mogłoby przynieść negatywne skutki

Korzyści płynące z użytkowania maty do akupresury:

⭐Zmniejszenia bólu pleców, biodra i bólów głowy
⭐Zwiększenia krążenia krwi
⭐Rozluźnienia mięśni i poprawy jakości snu
⭐Zapewnienia poczucia głębokiego relaksu
⭐Zmniejszenia poczucia zmęczenia
⭐Zwiększenia poziomu energii witalnej

Pielęgnacja i przechowywanie maty:

Przechowując matę w dopasowanej torbie przewoźnej, zwiń matę tak, aby kolce były skierowane do wewnątrz, aby uniknąć ich zużycia. Myj ręcznie matę letnią wodą z mydłem. Dokładnie wypłucz i wysusz. Unikaj używania pralki lub suszarki, ponieważ mogą uszkodzić grzbiety.

Specyficzne kody

ean13
2024-02-03

Mega

To naprawdę świetna sprawa. Każdy z nas (dwóch dorosłych i dwoje dzieci) odczuwamy maty indywidualnie, ale dla każdego z nas jest to pozytywne doświadczenie. Gorąco polecam!